In outfit

Blue details



Buongiorno a tutti! Ecco il mio secondo outfit: blue details. Esatto! Perchè sono i dettagli che fanno la differenza! Dicono sempre di non accostare due colori come il blu e il nero, ma ho voluto azzardare e il risultato non sembra affatto male. Ho abbinato una camicia bianca e una gonna in finta pelle nera. Una cintura blu in vita e un paio di décolleté blu. Gli accessori non posso mai mancare e ho scelto total gold: Collana Rebecca, bracciale con pietra e i miei nuovi anelli firmati Pimkie. Che ne dite? Vi piace?

Goodmorning everyone! Here's my second outfit: blue details. Exact! Why are the details that make the difference! they always say not to pull two colors such as blue and black, but I wanted to dare and the result does not look bad at all. I paired a white shirt and a skirt in black imitation leather. A blue belt and a pair of blue décolleté. The accessories can never fail and I chose total gold: Rebecca necklace, bracelet with stone and my new designer rings Pimkie. How about? Do you like it?

I WAS WEARING:
Skirt: No brand
Heels shoes: Gold&Gold
Belt: Alcott
Rings: Pimkie
Necklace: Rebecca

 photo firma_zpscr4lqtas.png

Related Articles

Modulo di contatto

Nome

Email *

Messaggio *